Vrácení produktu a reklamace
Produkt z našeho e-shopu vám nesedí nebo nesplňuje vaše představy? Pokud je nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není určitě problém nám ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit.
Pečlivě ho prosím zabalte zpátky do krabice, ve které vám produkt přišel a k balíčku připište tyto informace:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Důvod vrácení produktu
- E-mail a telefon
Tyto informace nám odešlete také na e-mail info@byfive.cz a my vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám.
Reklamace
Objevil/a jste na produktu nějakou závadu?
Dejte nám vědět a určitě společně najdeme to nejvhodnější řešení.
Odešlete nám prosím na e-mail info@byfive.cz tyto informace:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Podrobný popis vady na produktu
- E-mail a telefon
Děkujeme moc za vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!
Holky z By five.